Där var den. Mysko fenomen.Var tog den blå helguldisen vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där var den. Mysko fenomen.Var tog den blå helguldisen vägen?
Den har sjukt sköna färger.Min Sicura. Den kan ingen anklaga för att vara tillbakadragen.
![]()
Vinkelslip?Den har sjukt sköna färger.Hade den haft normala bandhorn hade jag klippt den direkt när den annonserades ut har på KS!
Var det dina 5 sec:s in public?Og siste i "Färg".
![]()
![]()
![]()
Definitivt. Takk for advarselen. Skal ikke skje igjen.Var det dina 5 sec:s in public?
Skit samma, jag bryr mig ikke. Det var bara det att, ngn öppnade en ny tråd, med fokus på färgsprakande klockor från förr, låt det vara så. Finns flera rolextrådarDefinitivt. Takk for advarselen. Skal ikke skje igjen.![]()
Jeg skal fokusere på fargesprakende Bright-Bling klokker i fremtiden.Skit samma, jag bryr mig ikke. Det var bara det att, ngn öppnade en ny tråd, med fokus på färgsprakande klockor från förr, låt det vara så. Finns flera rolextrådar
Japp, den kan ge en viss avund, men det jag gillade var ju alla vintagemodellerna. I övrigt så älskar jag alla avenger modellerJeg skal fokusere på fargesprakende Bright-Bling klokker i fremtiden.
![]()
Gå in i Breitlingtråden. Jag finns där medJapp, den kan ge en viss avund, men det jag gillade var ju alla vintagemodellerna. I övrigt så älskar jag alla avenger modeller
Dela med er av färgklicken i er samling eller färgklicken ni suktar efter!
Nja, nu var det väl inte "klockor från förr" som var kriteriet va?Skit samma, jag bryr mig ikke. Det var bara det att, ngn öppnade en ny tråd, med fokus på färgsprakande klockor från förr, låt det vara så. Finns flera rolextrådar
Vadå från förr? Tråden är väl om färg?Skit samma, jag bryr mig ikke. Det var bara det att, ngn öppnade en ny tråd, med fokus på färgsprakande klockor från förr, låt det vara så. Finns flera rolextrådar
Måste ju erkänna att de ser jäkligt vassa ut, gillar ju nyare klockor. Men all denna färg, får mig att längta, så häftiga klockor. Grattius till er allaLite färg kan vara väldigt trevligt
![]()
![]()
![]()
![]()
Skit samma, jag bryr mig ikke. Det var bara det att, ngn öppnade en ny tråd, med fokus på färgsprakande klockor från förr, låt det vara så. Finns flera rolextrådar
![]()
Denna skär nästan i hornhinnorna!
Sant, fel av mig. Det var nog att de första bilderna o många andra (helt i oordning). Jag gjorde en egen tolkning, baserat på första materialet. Jag pudlar. Men jag kommer fortfarande tycka att de gamla uren i alla färger, är intressantast
Precis @
Har redan svarat o pudlat på den.Nja, nu var det väl inte "klockor från förr" som var kriteriet va?
Får hänvisa dig till @galácticon
Visst är det så. Men när en ny guldrolle hamnade bland katterna, så tyckte jag att det fanns andra trådar för detta. Jag kan ha fel, kan pudla en gång till. Inte för att det ändrar min uppfattningVad spelar det för roll vilket märke klockan har? Rolex Seiko Breitling eller whatever?
Färg som färg, gammalt som nytt![]()