• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Födelsedagstråden!

Födelsedagen är en speciell dag som bör firas på bästa sätt. Val av klocka är naturligtvis viktigt liksom att ha kul och glädjas med familj och vänner!

Här postar vi på födelsedagen med val av en speciell klocka och kanske något man fått av nära och kära.

Jag väljer min GMT som jag fick av min fru för sådär 17 år sen ;-) Fick i morse ett drinkblandarset och ikväll ska det göras drajor för brinnande livet.

Tack tack och Grattis ni andra som fyller år idag!
FA96C3BC-5031-4A11-8CC7-0176924410F2.jpeg

BF6E5E04-B982-4C4D-8262-C8A8292C0204.jpeg
 

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Födelsedagen är en speciell dag som bör firas på bästa sätt. Val av klocka är naturligtvis viktigt liksom att ha kul och glädjas med familj och vänner!

Här postar vi på födelsedagen med val av en speciell klocka och kanske något man fått av nära och kära.

Jag väljer min GMT som jag fick av min fru för sådär 17 år sen ;-) Fick i morse ett drinkblandarset och ikväll ska det göras drajor för brinnande livet.

Tack tack och Grattis ni andra som fyller år idag!
FA96C3BC-5031-4A11-8CC7-0176924410F2.jpeg

BF6E5E04-B982-4C4D-8262-C8A8292C0204.jpeg
Grattis!
 

Bas

Patek
Haha grattis 10 Augusti föds bara Kungar :D
Känner 5 pers som fyller samma dag inkl mig själv

Fick en gammal Omega av farsan som han köpte för över 35 år sedan. Får bära den i eftermiddag.
 
Grattis på bemärkelsedagen! :)

Snäll fru :)

Grattis på dagen!

Grattis!
Den klockan har en hel del proveniens för dig förstår jag. :)



666C1227-AC98-4690-B078-2CCFA2A2D79F.jpeg

Drajjor är nice! Grattis på födelsedagen.

Haha grattis 10 Augusti föds bara Kungar :D
Känner 5 pers som fyller samma dag inkl mig själv

Fick en gammal Omega av farsan som han köpte för över 35 år sedan. Får bära den i eftermiddag.

Gratulerar på födelsedagen!

Tackar tackar!
Drajor ska det bli! Någon som har tips på en bra vermouth?
Vill också upplysa att Wasa sjönk denna dag för ett antal år sen!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Födelsedagen är en speciell dag som bör firas på bästa sätt. Val av klocka är naturligtvis viktigt liksom att ha kul och glädjas med familj och vänner!

Här postar vi på födelsedagen med val av en speciell klocka och kanske något man fått av nära och kära.

Jag väljer min GMT som jag fick av min fru för sådär 17 år sen ;-) Fick i morse ett drinkblandarset och ikväll ska det göras drajor för brinnande livet.

Tack tack och Grattis ni andra som fyller år idag!
FA96C3BC-5031-4A11-8CC7-0176924410F2.jpeg

BF6E5E04-B982-4C4D-8262-C8A8292C0204.jpeg
Grattis grattis!! Fan vet om det inte var ett likadant set jag fick när jag fyllde år!!!
Fick dock inte likadan klocka.....:-/
 
Topp