• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Följer i urinvånarens fotspår...

Fryken

Kamrern
2-Faktor
1 523 inlägg nu och lika många kronor går till Barncancerfonden. Skäms lite för att jag inte har satt in något vid årets tidigare klockköp, även om det bara blivit två. Skäms dock inte för att skylta med detta. Så kom igen nu gott folk - it's for a good cause!

Får också passa på att tacka patronerna för ett underbart forum som gett många nya (facebook)vänner. :D
 

jabla

Sarlacc
Nice! själv lottade jag ut grejer vid 1000 inlägg och lät vinnarna donera till Barncancerfonden :D
 

Smulan

Rolex
Bra initiativ och bra respons! Sjukt dåligt bara att staten inte vill lägga pengar på forskning om detta utan att det skall vara helt beroende av almosor. Men dessto viktigare är det då för oss att flippa klockor av bara den. Im only in it for the good sake :cool: som jag brukar säga till frugan.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Aqua borde behöva donera 1 kr för varje like. Känns det inte som ett måste nästan för att få stopp på den loose canon.

Men pengarna går till något bra, Fryken är en riktig klippa. Starkt jobbat!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Härligt gjort även om jag hade väntat mig en Aston Martin! ;)

Jag med!

Men detta var goda nyheter också, Fryken! Snyggt jobbat!
Jag lovar härmed att göra detsamma när jag når 1000 poster! (och kanske bryta nå´n slags forumkod med att inte lotta ut nå´t, men jag kan inte se vad det skulle vara som jag skulle lotta ut...)
 
Topp