Som läsblind tycker jag helt seriöst att du borde få åtminstone en halvtimme mer än vi som inte lider av detta.Machetas! Då får jag lägga manken till om det skall bli rätt i framtiden. Kan man få dispens![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som läsblind tycker jag helt seriöst att du borde få åtminstone en halvtimme mer än vi som inte lider av detta.Machetas! Då får jag lägga manken till om det skall bli rätt i framtiden. Kan man få dispens![]()
Jag förstår tanken. Och även om den är god så kommer vi aldrig att kunna curla bort eventuella fulfiskar. Dessutom så har vi, om det skulle behövas, tillgång till editeringshistoriken.![]()
Nej. Så mycket roligt skulle försvinna. Och jag skulle aldrig få posta här dåFinns det möjlighet att få alkolås på sin KS profil?![]()
Du menar att du saknar den stora knappen [Bifoga bild/fil] i svarsrutan?Har funktionen att direktuppladda bilder till forumet försvunnit eller har jag drömt att man kunde det förut? Skitjobbigt att behöva använda externa bildtjänster som tinypic och liknande![]()
Jahaaaa det är helt enkelt så att man inte får bifoga bilder i privata meddelanden, nu noterade jag skillnaden.Du menar att du saknar den stora knappen [Bifoga bild/fil] i svarsrutan?