Moi Moi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra höjd på den P-E!50-tals Rolle!
Bra knuff i det mycket ovanliga plexit till min senaste klocka, Enicar Super-DIVETTE!
Ovanligt på så sätt att det är extremt svårt at hitta ett nytt...
Jisses mannen!Något eljest plexi på denna nykomlingen kanske...
Haha, det har inte varit mitt modus operandi så att säga utan snarare en bieffekt, bra eller anus?Jisses mannen!
Du har verkligen gått all in på att hitta klockor med ovanliga plexi!
Spännande...Haha, det har inte varit mitt modus operandi så att säga utan snarare en bieffekt, bra eller anus?
Ja plexi är ju överlägset på det viset plus att klockorna blir så mycket vackrare...Spännande...
Fördelen med plexi är ju att det går att polera!
Har ett (1) reservplexi till pappas gamla Certina. Det är ju 8-kantigt... inte fyrkantigt som man kan tro!
Jag tycker verkligen att dina -70 talare är underbara!
Man kan ju undra vad som rökte inne i designavdelningarna?
Bra blev det i alla fall!
Grymt bra! Antar att du fick öppna plåskan lite men det var det verkligen värt!Plötsligt händer det... Många års letande är slut, nu sitter det ett T39 Super Dome på min Great White Mk1.
Plexiglasens Graal!
Jämfört med Service Dome på min andra Great White:
Tveklöst!Grymt bra! Antar att du fick öppna plåskan lite men det var det verkligen värt!
Herregud så bra!Plötsligt händer det... Många års letande är slut, nu sitter det ett T39 Super Dome på min Great White Mk1.
Plexiglasens Graal!
Jämfört med Service Dome på min andra Great White: