Flinga med bra höjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den såg lite spännande ut, vad är det för något?
Hydrox Oceanproof 100atm, en av de koolaste verktygsuren någonsin. Rejält grovhuggen monocoque.Den såg lite spännande ut, vad är det för något?
Satan vilket bojsänke!Hydrox Oceanproof 100atm, en av de koolaste verktygsuren någonsin. Rejält grovhuggen monocoque.
Ja, och riktigt fin ifrån sidan även om urtavlan är den stora grejen med klockan.Fantastisk!
Japp!Ja, och riktigt fin ifrån sidan även om urtavlan är den stora grejen med klockan.
Ändå hamnade den en gång i byrålådan till förmån för gårdagens Eterna.Japp!
Den tavlan kan man stirra länge på!
Så jäkla vacker!
Synd om alla onormala människor som inte begriper vår (vi normala) fascination för genomskinlig plast...Plast är skoj.
Framförallt för kupade glas.Synd om alla onormala människor som inte begriper vår (vi normala) fascination för genomskinlig plast...
Det är ju vackert!
Det är rätt höjd? Aldrig funderat på hur högt glasen på daytona sticker upp.Plast är skoj.
Mjo. De sitter så där de gamla glasen. Sällan kanten matchar bezelen på någon modell.Det är rätt höjd? Aldrig funderat på hur högt glasen på daytona sticker upp.
De där kronorna gör ju definitivt sitt till klockans utseende!Bubblan deluxe! Dessvärre med sprickor och letar nytt
Har du hittat ett nytt glas och monterat eller är det en byrålådsklocka som inte fått vara ute och leka?
Det är en Nitella supercompressor och glaset är >33.5mm. Jag sitter på en uppsjö av vintageplexin men betvivlar att jag har något som detta!De där kronorna gör ju definitivt sitt till klockans utseende!
Vad är det för klocka och storlek på glaset?
Köpte nytt plexi till pappas Certina på tratten!
Kan kolla med min källa på tisdag, hinner inte på måndag, ska ha väntrumsbonanza då!Det är en Nitella supercompressor och glaset är >33.5mm. Jag sitter på en uppsjö av vintageplexin men betvivlar att jag har något som detta!
En klocka som inte fått mycket handledstid (är ju mögelälskare), och den har fått ett nytt glas.Har du hittat ett nytt glas och monterat eller är det en byrålådsklocka som inte fått vara ute och leka?
Tur att den hamnade hos dig, som har vett att använda skönheten!
Certinas svarta tavlor är inget man snackar bort!
Jättevacker!