Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tråkig attityd det här inlägget andas.
Det är stor humor (med ett visst mått av sanning).Vilken tråkig attityd det här inlägget andas.
#kränktVilken tråkig attityd det här inlägget andas.
Häng med ett tag så kommer du förstå att det mesta stämmer ganska välVilken tråkig attityd det här inlägget andas.
Komik, min vän, komik och en del självinsikt, som ingen bryr sig om...Vilken tråkig attityd det här inlägget andas.
Jag ser inte att man sparkar åt något håll här. Sköna stereotyper och klockrena liknelser. Var gjorde det ont?Fattar skämten, oskön typ av humor bara. Roligare sparka uppåt.
Någon har inte fått några julklappar i år...Fattar skämten, oskön typ av humor bara. Roligare sparka uppåt.
Jag ser inte att man sparkar åt något håll här. Sköna stereotyper och klockrena liknelser. Var gjorde det ont?
Ja alla tycker vi väl olika.. Jag har inte råd med en gg-klocka men tycker ändå att guld/stål-skämtet var klockrent.Det gjorde inte ont, bara snark liksom. Trötta skämt, förakt, snobbism gentemot de som väljer ”fel” (Breitling, folk som inte har råd). Vanligt på forum förstås, spelar inte så stor roll om det är klockor, bilar, hifi, kameror, viner.
Ja alla tycker vi väl olika.. Jag har inte råd med en gg-klocka men tycker ändå att guld/stål-skämtet var klockrent.
Tänkte kanske snarare på hommage. Jaja, god fortsättning.
Hommage – Designkopia. Ofta en liten tillverkare som snor designen från ett större märke. Hommageägare är ofta lite av fanatiker. Det är inget att bry sig om för anledningen är att de inte någonsin kommer att få råd med en riktig klocka.
Judas Iskariot@Philippe Stern ta hand om dina lärjungar. De springer runt och tar illa vid sig stup i kvarten![]()