Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hejo skrev:och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
händer och sker här och frammåt.
Glöm gammal skit, det har jag gjort och det känns jättebra![]()
/Henrik
Varför inte skicka ett PM till Denke, eller någon av de andra som driver sidan för att fråga?Jens skrev:...men är det meningen att Siljewatches ska få härja på detta forum?!
Isf säger jag lycka till och tack för mig.
Jens
Jens skrev:Vill bara ha ett ja eller nej från forumägare.
yonsson skrev:Varför inte skicka ett PM till Denke, eller någon av de andra som driver sidan för att fråga?Jens skrev:...men är det meningen att Siljewatches ska få härja på detta forum?!
Isf säger jag lycka till och tack för mig.
Jens
Denke skrev:Om du känner att du inte vill delta i diskussioner med en specifik medlem kan du använda forumets ingnorefunktion för att slippa läsa just den medlemmens inlägg (du hittar den funktionen i kontrollpanelen).
+1hejo skrev:och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
/Henrik
hejo skrev:och openminded här, glöm det som varit (på andra platser) och dömma utifrån det som
/Henrik