Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur bluffar man med paypal?Många bluffar med paypal nuförtiden!
Hur bluffar man med paypal?
Eller så går man in på internetbanken och kollar. Tror inte det tar många sekunder att programmera det där.Ett Swish tips till er alla..ni kanske vet redan men jag fick reda på det i går.
När köparen visar att denne har betalt på telefon, då står det summa, tel nr och namn.
Rör på stjärnorna vid bocken så ska de bli fler samt följa fingret.
Rör de sig inte så är det fejk..
Minns inte nåt uppmärksammat fall.Vet ni om det har varit många som försökt blåsa folk här på KS köp/sälj?
Tror det var någon blåsning ett halvår tillbaka, någon jeppe som sålde SKX:er som han skulle ta med hem från Japan både användaren och klockorna went MIA. Tror det blev polisanmält.
Ska väl dock sägas att jag tror Köp&Sälj till 99,9% är väldigt rumsrent, och vi har trådar som benar ut eventuella missförstånd samt forumpoliser som försöker hålla priser i schack.Tråkigt!ja, om jag skulle handla/sälja via KS så känns det som om det är kända forumsmedlemmar som gäller. Men bara jag som är försiktig av mig.
Ska väl dock sägas att jag tror Köp&Sälj till 99,9% är väldigt rumsrent, och vi har trådar som benar ut eventuella missförstånd samt forumpoliser som försöker hålla priser i schack.
Så normalt sett skall du alltid kunna handla tryggt av en forummedlem som har ett gäng Goodguy affärer i bagaget.
Lite oklart vad du menar med din ”brors kusin”? Om ni är bröder så torde det även vara din kusin.La precis upp min Breitling på Tradera och fick detta meddelande precis:
![]()
Väntar på respons nu:
![]()