• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag på armband till Rolex GMT Master II

callecalle

Breitling
Perlon av något slag.

IMG_5717.jpg


IMG_5887.jpg




Fy f-n vad snyggt!!!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Fan snyggt med perlon, nog dags att beställa ett av Whatchs kanske.

Annars säger jag som många andra RubberB/nato.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Någon som provat whatchs/@Charles_ perlon och kan jämföra med de från Eulit? Tycker de sistnämnda är rätt stela
 
FFs inga natosar, endlinks och ett schysst läder som denna daytonan skulle sett grymt ut! Gillar combon riktigt bra, och bör väl gå att fixa?

116515LNbr.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Natoboand, perlon, Rubber B & Isofrane. Allt annat går bort enligt mig(tyyyp).

Jag beställde ett gäng natoband från Phoenix & det är helt klart stor skillnad i kvalitét i jämförelse med det allt som jag har testat tidigare. Inte mycket dyrare heller. 500 kr för tre stycken inklusive frakt till Sverige. Det tog 3-4 arbetsdagar över jul & nyår att få dom fraktade hit. Bra kundservice dessutom (råkade beställa fel bredd)!

http://www.monkeyswag.com/straps/nato-mod-phoenix
 
Senast ändrad:

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Skamlös reklam, men...

20151223_140342.jpg


Du hittar dessa på kvistvik.se/collections/klockarmband
 
Senast ändrad:

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Alla ger förslaget om RubberB så jag säger Everest har fina med dock så har jag inte testat dom så vet ej kvalitén. Men har hört att dom ska vara bra
 
Topp