Heracles
Basic
Är ute efter ett tillskott och vill ha något runt 36mm. Har dock svårt att hitta någon vettig hemsida där man kan ställa in vilka storlekar man vill se (eller så kan man ställa in spannet 35-40mm vilket är rätt stor skillnad) på sortimentet, ifall det är kvarts eller mekaniskt osv.
Tänkte att forumet kanske kan ge en hjälpande hand och tipsa om någon modell.
Är ute efter:
- Runt 36mm (hellre mindre än större)
- Manuellt eller automatiskt verk
- Sportig vardagsklocka.
- Helst på länk
Prismässigt tar jag helst tips på allt mellan 3000 och 15 000. Över det så lutar det åt en Tudor BB36 istället (eller en Rolex Explorer ifall jag kan rättfärdiga inköp över 30k) men vill ha lite tips på lite annat också.
Tack på förhand!
/Heracles
Ps. Finns det någon allmän ”Hjälp mig med tips för nästa inköp”-tråd som jag inte hittar eller är det nya trådstarter som gäller när man behöver hjälp?
Tänkte att forumet kanske kan ge en hjälpande hand och tipsa om någon modell.
Är ute efter:
- Runt 36mm (hellre mindre än större)
- Manuellt eller automatiskt verk
- Sportig vardagsklocka.
- Helst på länk
Prismässigt tar jag helst tips på allt mellan 3000 och 15 000. Över det så lutar det åt en Tudor BB36 istället (eller en Rolex Explorer ifall jag kan rättfärdiga inköp över 30k) men vill ha lite tips på lite annat också.
Tack på förhand!
/Heracles
Ps. Finns det någon allmän ”Hjälp mig med tips för nästa inköp”-tråd som jag inte hittar eller är det nya trådstarter som gäller när man behöver hjälp?