Med det klämkäcka och lagom långa namnet "Omega Speedmaster Professional Apollo 11 45th Anniversary" lägger man ju ribban på en viss nivå.
Och bilderna från Basel var ju helt magiska:
För att inte tala om närbilderna på den kanske snyggaste tavlan just nu:
Jag blev därför extremt spänd när jag snubblade in hos RobE på lunchen och fann den här längst ner i en monter...
Efter lite sedvanlig exemplarisk service från personalen fick jag klämma på den.
Men vad är det som händer då? Det fantastiska skinnfodrade premiumnatot från Omega, som har helt magisk kvalitetskänsla, gör tyvärr att klockan hamnar på tok för högt på armen. Som de där tefaten som sitter fast på höga pelare i Men in Black. Ni vet vad jag menar, eller hur?
Inte.
Okej. Såhär:
Katastrof, med andra ord...
Men när/om länken kommer, då kan det bli en seriöst giftig klocka!
Som lite teaser provades även den här...
Och där var det nästan kärlek vid första ögonkastet istället...
Kan kanske bli något där... Vem vet?
Hoppas att ni andra hade en lika trevlig lunch som jag!
/Robert
Och bilderna från Basel var ju helt magiska:
För att inte tala om närbilderna på den kanske snyggaste tavlan just nu:
Jag blev därför extremt spänd när jag snubblade in hos RobE på lunchen och fann den här längst ner i en monter...
Efter lite sedvanlig exemplarisk service från personalen fick jag klämma på den.
Men vad är det som händer då? Det fantastiska skinnfodrade premiumnatot från Omega, som har helt magisk kvalitetskänsla, gör tyvärr att klockan hamnar på tok för högt på armen. Som de där tefaten som sitter fast på höga pelare i Men in Black. Ni vet vad jag menar, eller hur?
Inte.
Okej. Såhär:
Katastrof, med andra ord...
Men när/om länken kommer, då kan det bli en seriöst giftig klocka!
Som lite teaser provades även den här...
Och där var det nästan kärlek vid första ögonkastet istället...
Kan kanske bli något där... Vem vet?
Hoppas att ni andra hade en lika trevlig lunch som jag!
/Robert