• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Första klocka, köpråd ~ 25,000kr.

Jag har köpt nytt därifrån. Stämplat cert från samma dag som jag betalade. Allt som ska följa med följde med. Det var ingen Breitling dock. Har förstått att de kör med elektroniska cert och vet inte riktigt hur det funkar.

Det jag tänker lite också. De här elektroniska certen, man vill inte ha någon annan variant.

2-3 dagar på uret. Jag tänkte fråga om pris. Jag gav min mail till AD idag och väntar på prisförslag. Kan dom kontra priset på Uret så väljer jag givetvis hellre att handla av AD.
Uret är legit, inget att oroa sig för!
Hoppas du hittar/köper den så snabbt som möjligt då :) väntan är värst!

Gå till en AD o så kan du pruta med dom så kan du få samma pris som uret har funkat för mig men det viktiga är att du snackar med dom som att du ska köpa den så dom inte tar dig oseriös

Jag skulle handla av AD även om det var en eller ett par tusenlappar dyrare än uret. För mig är det värt en del att klämma och känna, få länken justerad för att sedan gå därifrån med boxen. Dessutom med vetskap om att jag kan gå tillbaka till en fysisk butik om det skulle vara något istället för att skicka. Men det är ju jag det.

Jag skulle handla av AD även om det var en eller ett par tusenlappar dyrare än uret. För mig är det värt en del att klämma och känna, få länken justerad för att sedan gå därifrån med boxen. Dessutom med vetskap om att jag kan gå tillbaka till en fysisk butik om det skulle vara något istället för att skicka. Men det är ju jag det.

Det är så jag känner ockå.
Jag får ta på mig förhandlarhatten och gå och pruta med dom lite! :)

Tillbaka
Topp