• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första paketöppningen

acce1999

Patek
2-Faktor
Tjena!

Har smygit runt på forumet en hel del, lite osäker på min läggning (när det gäller klockor) vintage eller nytt? blev övertalad av min bror (han är medlem här) att satsa på min första "riktiga" klocka, och efter 2 månaders sommarjobb så blev det äntligen av.

Funderade på en DJ eller en seamaster, men övergick till kronografer då jag såg min brorsas Vantage.

Här kommer en liten paketöppning.

D4KPYlj.jpg


R8PJPz0.jpg


Extra roligt med service historik de senaste 15 åren samt certifikat och inköpskvitto från 1966.
1yE2dMt.jpg













En Breitling Top Time 810 med venus 178 verk, köpt från ägaren som tog ut den ny 1966.
PLtYNep.jpg


SBHBKU3.jpg


E8grhAN.jpg



här tillsammans med brorsans exp2.

UpWFRk3.jpg



Väll mött
/KK
Kul paketöppning. Och kul med historik. En av fördelarna med den modellen är - tycker jag - den harmoniska symmetrin, både på tavla och i form.

Enjoy!

A
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Tack allesammans för gratulationerna och de sköna kommentarerna, det känns för jävla bra, Tack till Mrmyagi också som fick mig på rätt spår:) Nu ska ett snyggt läderband beställas av Cheepo:) Jag känner redan hunger efter nästa klocka.

Edit, och som många påpekade, jag tror också att detta kan vara den snyggaste breitlingen som tillverkats, är egentligen ett rolex fan(även om jag inte äger nån för tillfället) men denna gjorde mig svag i knäna:)
 
Topp