• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Första rollen har anlänt

Tack alla! :)

Inte bara första rollen, utan huvudrollen! :D

Kan inte bli bättre första, än så där. Tro mig. Min 14270 lämnar snart tonåren bakom sig... Och alla dessa år på just min handled.

Så grattis!

A

(Möjligen kan en äldre 1016 vara bara en gnutta bättre... Om man är lagd åt det hållet... Eller en nyare 114270... Eller en sprillans 214270... Eller någon 6610 i femtioårsåldern... Äh, bara det är en Explorer!)
Du ska ha ett extra stort tack för dina matnyttiga inlägg om Explorern, både här på KS men även på en del utländska forum som jag sett du är/varit aktiv på :)

1016 vore något! Verkar dock vara aningen svårare att hitta en i bra skick till ett överkomligt pris. Jag var för övrigt helt inställd på att köpa en 214270 till en början. Var förbi Rob häromveckan och provade en, och den satt som en smäck!

Tack alla! :)

Du ska ha ett extra stort tack för dina matnyttiga inlägg om Explorern, både här på KS men även på en del utländska forum som jag sett du är/varit aktiv på :)

1016 vore något! Verkar dock vara aningen svårare att hitta en i bra skick till ett överkomligt pris. Jag var för övrigt helt inställd på att köpa en 214270 till en början. Var förbi Rob häromveckan och provade en, och den satt som en smäck!
Tack själv! Vilar från postande på utländska forum, i stort sett, sedan KS började blomma.

1016 kan man ju handla på tre sätt, tycker jag: Så mycket vintage som möjligt eller så mycket fullset som möjligt. Båda blir knappast annat än finklockor. Eller så tar man en välanvänd och fortsätter att använda den. :D

A

Tillbaka
Topp