• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beställde en sån här från Etsy. Riktigt nöjd!
5DC95AB3-7C92-44EC-A93F-A93324C7349F.jpeg

https://etsy.me/3yte0r2

Riktigt snygg, får man fråga vad den landade på och vilken shop på etsy? :)
Absolut - runt 350kr inkl. frakt så ingenting super-exklusivt, jag valde utan "gravyr" 🙂 Den var nedsatt i pris vilket den fortfarande verkar vara. Notera att materialet är konstläder, därav priset är min gissning. För min del spelar det mindre roll eftersom klockorna ändå förvaras i en skänk. Här är länken

Finns en del annat om man surfar runt som sägs vara i genuint läder om man tycker det är roligare.

Senast ändrad:
Hur förvarar folk en lite större mängd klockor säg 12-30 stycken? Skulle gärna få tips/köpråd på olika sätt att förvara fler än 12 klockor om ni har något att dela med er av :)

Som lite bakgrund har jag börjat samla på mig en del klockor och mitt nuvarande klockskrin är nu fullt (10 klockor), det finns väldigt många alternativ på 12 klockor men har haft lite svårt att hitta bra alternativ som kan hålla ännu fler klockor då jag misstänker att jag kommer skaffa fler än 2 klockor till. Nu är rätt många av klockorna billigare varianter men hade fortfarande vart trevligt att ha något roligare att förvara dom i än löst i en låda, tänker mig något i form av antingen ett skåp eller ett "skrin" med flera våningar som gärna får vara någorlunda prisvärt (läs absolut max 7-8k, helst 2-3k).

Skicka gärna länkar om möjligt eller tips på bra sidor man kan titta på. Länkar de två jag hittat hittills som är lite åt det hållet jag tänker men skicka gärna alla möjliga idéer, prisklasser och erfarenheter. All hjälp och alla förslag uppskattas :D

Tillbaka
Topp