Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte någon direkt för 5 klockor. Men köpte den här tidigare. De hade då rabatt, rätt ok tycker jag. Dock lite tung. https://www.timeshop24.com/rothenschild-watch-box-rs-2105-8c-for-8-watches-cherry.htmlNågon med förslag på watch roll för 5 klockor?
Hade ju varit trevligt med bild på lådan öppen ocksåFör 3 klockor
![]()
![]()
Såg att den finns i början av trådenHade ju varit trevligt med bild på lådan öppen också![]()
Se där jaSåg att den finns i början av tråden
3 klockor är ju lagom för vissa människor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har en med 3 snurror och förvaring för 5+ på toppen som jag är mycket nöjd med (https://www.wolf1834.com/viceroy-triple-winder-with-storage#93=85)Wolf winder, någon som har?
3 klockor är ju lagom för vissa människor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt!3 klockor är ju lagom för vissa människor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg, får man fråga vad den landade på och vilken shop på etsy?Tog ett tag att få tummen ur men fick nyligen hem en enklare klockrulle som jag hittade på Etsy. Över förväntan och klockorna sitter säkert och bra
![]()
![]()
![]()
Absolut - runt 350kr inkl. frakt så ingenting super-exklusivt, jag valde utan "gravyr"Riktigt snygg, får man fråga vad den landade på och vilken shop på etsy?![]()
Haha, kommer ihåg en user på KS vars fru var på städhumör och då tagit alla hans klockor och lagt dem i nån glasburk
Löst det på detta sätt ;-)!![]()
Rätta mig om jag har fel men det är väl @aleks som har ifl?! Ganska pricey prylar men som jag förstått det är det kvalitativt och pålitligt. Så har du hittat något du gillar är det imho bara att köraNågon som har erfarenhet av ifl watches prylar?
Att Breguet inte får en kudde men en stål rolle får det sjukt. Haha
Ren lathet…Att Breguet inte får en kudde men en stål rolle får det sjukt. Haha![]()