Braveheart
Basic
juste glömde, +1 på speedmastern, passar alla dagar i veckan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi är eniga! riktigt brajuste glömde, +1 på speedmastern, passar alla dagar i veckan!
Än sålänge bara vi som uttalat oss om det! Låt oss sejaa, helt sjukt endå? kan inte finnas många som tycker så?!?!?![]()
In i Panerai träsketjag har länge velat köpa min första ”riktiga” klocka. Budget ligger på upp till MAX 60-70.000kr
Den ska vara min allt-i-allo klocka. Passa till kostymen på jobbet men även de dagar man hänger i pike t-shirt.
Jag var tidigt inne på en speedmaster men har även varit inne på seamaster, Hublot big bang, rolex dweller eller submariner, IWC pilot. Ja listan kan göras lång..
vad tusan ska jag välja som första investering?!?!?
Den är ju så galet bra. Dessutom har jag hört att dem lasrat av en från -57 för att verkligen få en bra finish på den. Där får man dessutom tre band - något som alltid matchar tillfället.Speedmaster Trilogy är ju fantastisk fin tycker jag. Vet inte hur stor du är, men denna är ju lite mindre än Moonwatch vilket jag uppskattar.
![]()
Jepp. Speciellt DJ.5 & 6 siffrig DJ samt sub är säkra kort
Man är ju inte jättepepp på att vara en i gänget med Oscar Jacobson-kostym, Stenströms/Eton-skjorta, Loake-skor och Sportrolex. Det är man inte.Blanka sportklockor till kostym är inte så klädsamt, men är det vad du vill ha och är som de flesta andra får du väl köpa en Submariner. dwellern är ju bara onödigt klumpig.
Man är ju inte jättepepp på att vara en i gänget med Oscar Jacobson-kostym, Stenströms/Eton-skjorta, Loake-skor och Sportrolex. Det är man inte.
Rada upp innehållet i våra två olika inlägg och fundera på resultatet.Vad gulligt att ni fortfarande hänger ihopForumets alldeles egna producenter av sarkastiska och nedlåtande one-liners.
![]()
@TompaH Du verkar vara inne på en Rolex så köp en sportRolex av ngt slag, tex en Sub eller en Explorer II. De blir aldrig fel till ngn klädsel tycker jag.
Speedmaster Trilogy är ju fantastisk fin tycker jag. Vet inte hur stor du är, men denna är ju lite mindre än Moonwatch vilket jag uppskattar.
![]()