mglaum
Silver
- Pris
- 99000
- Returpolicy
- Om ej äkta.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Till försäljning alternativt byte har jag min F.P Journe Elegante 48 då jag ämnar att köpa en 1815-chrono från ALS.
Modell: F.P Journe Elegante 48.
Specifikationer: Länk.
Köpt från Italienska AD:n GMT GREAT MASTERS OF TIME i Milano under påsken 2019 för 11600 €. Full set men med ett extraband av storlek small som är grönt, ordinarie band är blått.
Skick: Klockan är i gott skick men har spår av användning, återfinns en hairline som kan ses i specifika vinklar, se bilder nedan.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Pris: 99000
Bytesvärde: 100000
Intressanta byten: Kom med förslag, jag bits ej.
Transaktion: Swish eller F2F i Stockholm, endast med personer som har referenser, jag finns i Vasastan.
Frakt: Jag står för frakt.
Referenser: Länk.
Bilder:
Till försäljning alternativt byte har jag min F.P Journe Elegante 48 då jag ämnar att köpa en 1815-chrono från ALS.
Modell: F.P Journe Elegante 48.
Specifikationer: Länk.
Köpt från Italienska AD:n GMT GREAT MASTERS OF TIME i Milano under påsken 2019 för 11600 €. Full set men med ett extraband av storlek small som är grönt, ordinarie band är blått.
Skick: Klockan är i gott skick men har spår av användning, återfinns en hairline som kan ses i specifika vinklar, se bilder nedan.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Pris: 99000
Bytesvärde: 100000
Intressanta byten: Kom med förslag, jag bits ej.
Transaktion: Swish eller F2F i Stockholm, endast med personer som har referenser, jag finns i Vasastan.
Frakt: Jag står för frakt.
Referenser: Länk.
Bilder: