• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F R E D A G S T R Å D E N

svesam

Rolex
Full fart mot fredagkväll :)
SOH på Cheepo-läder håller mig
sällskap. Skål på er klockvänner!

image.jpg
 

V

Cartier
Trodde jag skulle få bezel och band som jag beställt extra till U1:an men det blev ett litet missförstånd hos urhandlaren. Fick trösta mig med att prova nya Sjöö Sandström. Måste säga att den gråa varianten inte väckt det minsta habegär baserat på bilderna, men jäklar vilken skillnad live. Den känns väldigt mångsidig. Visst, det är ett dressur men passar enligt mig precis lika bra till grovstickad vintertröja i ull.

image.jpg
 

Apansson

Torpare
Trodde jag skulle få bezel och band som jag beställt extra till U1:an men det blev ett litet missförstånd hos urhandlaren. Fick trösta mig med att prova nya Sjöö Sandström. Måste säga att den gråa varianten inte väckt det minsta habegär baserat på bilderna, men jäklar vilken skillnad live. Den känns väldigt mångsidig. Visst, det är ett dressur men passar enligt mig precis lika bra till grovstickad vintertröja i ull.

image.jpg

Eller hur. Den var fantastisk irl. Så jäkla tunn, och vilken finish på boetten! Verket är underbart också. Det enda jag har att anmärka på är det lite för stoppade läderbandet. Fan, jag börjar bli som Aurum ;)
 

V

Cartier
Eller hur. Den var fantastisk irl. Så jäkla tunn, och vilken finish på boetten! Verket är underbart också. Det enda jag har att anmärka på är det lite för stoppade läderbandet. Fan, jag börjar bli som Aurum ;)

Ja, det kunde ha varit något mindre stoppat, håller helt med om det. Däremot var spännet med sin micro-justering top notch.
 
Topp