• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F0ppa

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka i 25k -klassen på distans av @F0ppa . Mycket trevlig dialog och extremt snabb leverans! :)
Klockan var som utlovat och jag gör gärna affärer igen! 100% GoodGuy :)
 

WiktorK

Omega
Jag köpte en Combat Sub av @F0ppa.
Mycket smidig affär där han var tillmötesgående. Klockans skick var över förväntan,
Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd och skulle inte tveka på att göra affär igen.
 
S

stewart

Guest
Köpt en G-Shock,snabb och rak kommunikation,fick klockan dagen efter!
Helt klart en GG i min bok
 

Johan K

Friends of KS
Köpte en g-shock mudmaster av @F0ppa med förskottsbetalning.

Trevligt bemötande, snabbt skickad och välpackat paket. Klockan helt enligt beskrivning.

Tack för en trevlig och problemfri transaktion!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Mötte upp @F0ppa för en F2F affär angående en Sinn i 10k klassen. Väldigt trevlig prick och högst okomplicerad affär. Precis som man vill ha det när man säljer en klocka.

Absolut en Goodguy enligt mig :)
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med F0ppa. Allt gick smidigt och han var otroligt flexibel och tillmötesgående. Pålitlig! Väldigt uppskattat. Klockan var helt enligt beskrivning och jag är så nöjd! 100% GG
 

Hooch

Omega
2-Faktor
Köpte klocka av @Foppa idag och är utomordentligt nöjd. Superbra kommunikation och fick leverans till dörren och ett mycket trevligt snack. Gör gladeligen fler affärer framgent!
 
Topp