Denke skrev:Med andra ord så håller du på att ladda för en säljesannons... :mrgreen:
Nja, ska försöka hålla kvar den och försöka bli bästa vänner, men jag är nog lättövertalad om jag får ett "offer I can't refuse". :mrgreen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denke skrev:Med andra ord så håller du på att ladda för en säljesannons... :mrgreen:
NiklasArvid skrev:Om vi berättar att det var Genta som kom på bulgaribulgari glasringen så kanske nån tycker bättre om den...
masterkiller skrev:...jag kan inte släppa den helt enkelt...
![]()
![]()
Lunkan skrev:Jag var också väldigt inne på just denna modell, men efter lite överläggande så kom jag fram till att det var denna jag egentligen ville ha! Tror du kommer tänka likadant så småningom ;-)
![]()
Du har själv gått i dessa tankar så du vet vad jag pratar om
Jag kan bara säga, det är värt uppoffringen!
naggge skrev:Bara köp! Flera veckor sen du köpte nytt senast väl?
Här har du en hel del.. Har dessutom för mig att säljaren har fått bra omdömen från någon här på forumet
http://www.compraventarelojes.com/bulgari.htm
Gillar särskilt denna:
![]()
masterkiller skrev:Var förbi NK och kollade in Vulgari idag och kan konstatera att den gamla med gummiring knäcker den nya keramiksa med hästlängder och gummibandet på den gamla är oxå mycket coolare...
MKRGG skrev:Ligger helt plötsligt tre st Vulgari guldare på Blocket. Riktigt svala!