• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Facit fieldklocka, slit-och-släng beater i titan

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
250sek
Returpolicy
Ja, inom 48 med frakt ToR på köparens bekostnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Fortsätter att gräva mig djupt ner i klocklådan...

Där hittade jag en Facit helt i titan som jag köpte någon gång i tidernas begynnelse. Oservad, otryckt, batteri fick den säkert för bara fem år sedan... men den tickar på fint och håller tiden.

Denna fantastiska pjäs stoltserar med ett referensnummer som LC52 och den mäter 40mm i diameter samt hävdar 10atm WR. Inuti tickar ett ETA kvartsverk utav mesta budgetmodell. Glaset är mineral, tavlan är matt, den väger som en musfjärt och är ganska slim med sina 9mm. Bandbredden är 20mm och den kommer på ett sandfärgat nato.

Hör jag 250kr ink. brevfrakt?

Betalning med Swish

Tar inte ansvar för Postnords hantering.

Tack KS för annonsplats :D

R1060834.JPG
R1060835.JPG
R1060836.JPG
R1060837.JPG
 
Topp