Trots att inte mitt j... skitlag tog chansen att gå upp i SHL, så känns det ändå ganska så gott att vara VIK are nu ikväll, och det kan jag tacka ett annat lag som jag inte heller gillar så mycket, för, STORT GRATTIS till SHL platsen nästa säsong Malmö IF, ni är väl värda detta tycker jag. Då jag blivit både hånad och utskrattad för att inte mitt kära Västerås gick upp i SHL, efter förlust både mot Karlskrona och nu senast mot Rögle så kommer min revansch att tas ut på tisdag MoaHahahahahaha! Har dock skickat några sms till vissa av dom värsta retstickorna, lite smolk i bägaren blir det ändå, då GNAGET lyckades hålla sig kvar i allsvenskan, men, men man kan inte få allt här i världen.
Hade jag inte hållit på min diet så jäkla noga så hade jag festat här hemma kan jag lova. Men det blir iaf att byta till lite GULD för att fira Leksands uttåg istället.
Hade jag inte hållit på min diet så jäkla noga så hade jag festat här hemma kan jag lova. Men det blir iaf att byta till lite GULD för att fira Leksands uttåg istället.