• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Falken

coal

Omega
2-Faktor
Väldigt reko, handlat lifestyle av Falken och allt gick som tåget (..inte som SJ i vintertider). Snabbt och smidigt!
 
S

stewart

Guest
Den här medlemmen har lämnat ett otrevligt meddelande i min GG tråd......eftersom jag inte fick någon respons mitt i en pågående affär,jag tröttnade och bad att få pengarna återbetalade samt avslutade affären,en mycket otrevlig upplevelse!!!
 

Falken

Panerai
Den här medlemmen har lämnat ett otrevligt meddelande i min GG tråd......eftersom jag inte fick någon respons mitt i en pågående affär,jag tröttnade och bad att få pengarna återbetalade samt avslutade affären,en mycket otrevlig upplevelse!!!

Tycker denna screenshoten säger det mesta om vem som skötte det dåligt!
5AC3E3E7-392A-40AA-BCBE-08C198E0D200.jpeg
 

coal

Omega
2-Faktor
Agerade mellanhand åt en mycket nöjd vän när det gjordes affär med Falken - smärtfritt och enkelt. Tack!
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Köpte en Cartier Santos av Falken. Snabb och bra kommunikation, bra inslaget och snabb leverans. Inga konstigheter alls. 100% goodguy.
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av Falken. Smidig och rak kommunikation, snabb leverans och väl emballerat - skicket minst lika bra som beskrivet. Rekommenderas och skulle gärna göra affär igen!
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Köpte ”lifestyle” av herrn. Extremt trevlig samt smidig kontakt. Rekommenderar er att göra affärer med honom. GG till 100%! :)
 
Topp