• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiska fyran? Saknas en...

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tar det som en komplimang även om hemmet är breitlinglöst för första gången på många år.
Bra att du tar det som en komplimang för det är verkligen menat som en! Du är Avenger-Jonaz i min värld. Tycker trion är schysst och det som saknas är en brutal dykare a la Avenger ;)
 

Jonaz

Rolex
Det där förstår jag inte, men vi är ju alla olika..:D. I så fall skulle jag slå till på en ljustavlad DJ. Kan du tänka dig 34 mm? I så fall öppnas ju även alternativ med Date och Air King.


Har redan en tudor dj 34mm med oyster och silvertavla, men blir det för pluttigt så bärs de aldrig, frugan gillar den iallafall.


iPhone | Tapatalk
 

Jonaz

Rolex
Bra att du tar det som en komplimang för det är verkligen menat som en! Du är Avenger-Jonaz i min värld. Tycker trion är schysst och det som saknas är en brutal dykare a la Avenger ;)

Jaaaa! Som sagt min super avenger fick gå pgr av att den faktiskt var för klossig. Men seawolfen sålde jag i princip bara för att finansiera heritage chronon + min plan på att skaffa en annan titandykare ( pelagos ) så en seawolf i stål med pro2 länk ligger bra till. Även om jag är sugen på en vittavlad... Hmmm. Angenäma "problem"


iPhone | Tapatalk
 
Topp