• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Farer AquaMatic Thurso

Christoban

Basic
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Enl. överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Farer AquaMatic Thurso från 2024 i färgkombo som inte finns kvar i Farers sortiment.

Verk: Automatiskt Sellita SW220-1 med dag/datum-funktion och ca 41h gångreserv.

Dimensioner: 38,5 mm utan den skruvade kronan, 45 mm L2L, 11,9 mm hög och 20 mm mellan bandhornen.

WR: 20 ATM.

Övrigt: Avsmalnande länk (20 - 17,5mm vid clasp), applicerade index med turkos super-luminova och unidirectional 120-klicksbezel med aluminium insert.

Medföljer: Kommer med det som följde med vid nyköp från Farer - etui, 3 band (5-delad länk, blå/turkost fitted gummi och orange Nato), separat låda för banden, tag, cert, booklet, putsduk och ett gäng extra länkbitar till länken.

Skick: Sparsamt använd, i mycket gott skick utan några repor eller dings som jag lyckats upptäcka (se bilderna nedan, plasten på bakstycket sitter kvar) och går som den ska utan några problem.

Inköp: Köpt ny av mig direkt från brittiska Farer under sommaren 2024. Farers garanti gäller i 5 år.

Det här är en riktigt trevlig och färgglad vår- och sommardinka med bra läsbarhet som bärs väldigt bra och känns väldigt robust för prislappen. De tre medföljande banden ger härlig variation i hur klockan upplevs och quick-change bandstiften gör byte av armband enkelt även on the go.

Klockan finns i Stockholm. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

Fråga på och säg till om du vill ha fler bilder eller andra specifika vinklar.

Pris: 7 500

Min ref-tråd: https://klocksnack.se/threads/christoban.175671/

Tack till KS för annonsmöjlighet!

IMG_4780.jpeg
IMG_4784.jpeg
IMG_4782.jpeg

IMG_4789.jpeg

IMG_4787.jpeg

IMG_4792.jpeg

IMG_1979.jpeg

IMG_1908.jpeg

Bilagor