• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Farer Roché II - World Timer

Datapata

Basic
2-Faktor
Pris
16000 SEK
Returpolicy
Enligt ö.k. mellan parter vid ev. köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Farer Roché World timer på Marinblått läderband använd en handful gånger, inköpt av mig direkt från Farer i mars -24.
Säljer för att göra plats för nytt i samlingen.
Komplett med fodral och cert. Kvitto på onlineköp i finns att skicka. Fortfarande under garanti.
39mm, Sellita SW330-1 'Elaboré' urverk. Mer info finns att läsa här https://eur.farer.com/products/roche , eller skicka PM och fråga så berättar jag gärna.
Från numrerad serie: 419.

Ses helst f2f i Stockholm med omnejd, kan skickas mot förskottsbetalning och jag står för frakt (rek. extra).

Se bilder (fråga om fler bilder eller film så löser jag det):
IMG_1889.jpeg

IMG_2867.jpeg

IMG_2868.jpeg

IMG_2870.jpeg

IMG_2873.jpeg

IMG_2871.jpeg

IMG_2879.jpeg

Bild från unboxing, för att visa hela setet komplett, OBS: ej tagen nu!
IMG_1775.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp