• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FCwatch

FCwatch

Basic
Ny här :)
Haft ett gäng klockor under åren men tyvärr inte köpt eller sålt något här ännu men kommer nog ske i framtiden så lika bra öppna en sån här tråd =)

Så om någon affärs görs får ni jättegärna skriva här!

Jag har aldrig gjort affär med FCwatch men vi har tidigare varit kollegor i flera år och är nu vänner privat. 100% Goodguy!

sålt en klocka (av den dyrare klassen) till @FCwatch ❤️ Super trevlig kille med trevligt snack och surr. Ser fram emot att göra flera affärer med denna herre! 110% GG i min bok 🤜🏽

Köpte en klocka i 60tkr klassen på distans av @FCwatch. Bra dialog, snabbt skickat, utmärkt packat och klockan enligt beskrivning. Rekommenderas varmt!

Sålt klocka på distans till @FCwatch. Fantastiskt trevlig och en smidig affär på alla sätt och vis. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden🙂

Tillbaka
Topp