• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FedEx hat eine authentische deutsche Uhr geliefert

acce1999

Patek
2-Faktor
Så skönt att du har vänner på FedEx. Det har inte jag. Till mig ringer de och säger att mottagaradressen är oläslig... och att de därför inte kan leverera... fast den är utskriven i klartext av leverantören, exakt efter min instruktion och sitter mitt på paketet... när jag väl får paketet i min hand :banghead:

Så grattis till dig! Både till vännerna och till den mycket fina klockan; Sinn - som enligt min mening i många stycken idag är vad Rolex en gång var: En tillverkare av "tool watches", som har ett syfte annat än att vara en accessoar (jo, jag äger flera Rolexar, så jag tycker att jag har all rätt att säga vad jag säger... :happyhappy: Förresten så är mina Rolexar ganska "tooliga" accessoarer.:D)

Sinn är fina grejer, tycker jag.

A
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Grattis! Den är lätt en av de bättre Sinnarna. Den, fast svart, var min våta dröm runt milleniumskiftet. Printade ut en bild i A4-format som jag hade vid sängen...
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Tack alla för glada tillrop! Nu återstår bara att hitta ett bra band för det som sitter där nu är riktigt mögligt. Tips?
 
Topp