• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fellman

Fellman

Omega
Inte gjort särskilt många affärer ännu. Men de som gjort och kommer göra affärer med mig får gärna skriva om er upplevelse här.
 

Tids Givare

Breitling
Gjorde för en vecka sedan en affär med Fellman där han köpte en klocka utav mig.
Otroligt snabb betalning och mycket trevlig kontakt, hela affären genomfördes mycket smidigt.
Har endast gott att säga och rekommenderar honom starkt!
Tack!
 
E

editime

Guest
@Fellman är en absolut good Guy 100%! Sålt en klocka till karln & affären var mycket smidig & trevlig. Topp
 

wanstahl

Cartier
Handlat Omega av @Fellman . Smidig affär, trevlig kommunikation och klockan i beskrivet skick. Klockan var ordentligt paketerad. 10/10!
100% GG
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Fellman på distans och det var en av de smidigaste och proffsigaste affärerna jag har varit med om. Raka rör, väl paketerat och korrekt beskrivning av skicket. Tack.
 
Topp