• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fergi

cobbah

Omega
Köpt en Speedmaster av Fergi, inga som helst problem. Swisha å fick försändelsenr när klockan låg på posten. Kom fram som utlovat i förevisat skick, 100% GG!
 

DrDre

Patek
Jag har precis köpt en Breitling av Fergi och har bara gott att säga om allt. Rak och tydlig (och trevlig) kommunikation. Snabb hantering. Mkt bra förpackat och klockan tom finare än han beskrev den. Jag är mkt nöjd.
 

Urarta

Cartier
Köpte en omega constellation av @Fergi och klockan var i lovat skick samt att den skickades direkt den var betald. Tack igen 100% gg
 

Whale

Cartier
2-Faktor
Mycket trevlig och proffesionell säljare. Det var mitt första köp av klocka, Fergi skötte sin försäljning på ett exemplariskt vis.

Tack för en trevlig PAM 112a!
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka på distans. Smidig och trevlig affär och klockan var 100% som beskrivet skick. Självklart en GG! :)
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i 20kkr klassen på distans och allt löpte på helt utan bekymmer. Helt klart en GG i min bok.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka (inte samma som jag tidigare köpte) till herrn och allt gick supersmidigt och precis som man förväntar sig. Ytterligare en GG markering i min bok på denna man.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Sålde en något dyrare klocka till Fergi. Snabb betalning, smidig kommunikation och en överlag trevlig upplevelse. Given GG-stämpel av mig!
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Köpte en trevlig klocka från @Fergi med post och allt gick väldigt smidigt. Fick klockan på 1 dygn. Rekommenderar för fler affärer i framtiden.
 
Topp