Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Refinished", visst, men huvudsaken är ju att Skurt är nöjd och inte har betalat något överpris.
Robbe postade den här på VRF för ett tag sedan, den ställer ju till det lite iom den korrekta storleken...
Givetsvis är det viktigaste att Aquaracer2 är nöjd med sitt köp, men jag tolkade dennes svar som att han inte misstänkte att tavlan var aftermarket, och det skulle ju vara olyckligt.
Den tavlan du visar är inte en stella enligt vissas definitioner, men färgglad är den allt! Även kul att du hittat hit Falcone ! Är du samma herre som kommenterat på King?
Jag tror jag snackat med Steve P om den där DJ-tavlan tidigare, ska se om jag hittar konversationen.
Nä, KIng har jag nog inte kommenterat på. Måste vara någon med samma namn. Hänger däremot en del på VRF med annat namn. Gillar att det är sån bra fart på diskussionerna här.
Tack för förtroendetOk, my bad! Dock kvarstår faktum att det är mycket trevligt när kunnigt folk ansluter. Ser fram emot bilder på dina dinkor och info om ovan nämnda tavla.
Hann ta några fulingar... sista är annonsbild...
Nu blev man nyfikenDamn! Är den kosher är den det sexigaste jag sett sen jag konfirmerades.
Grattis! Undrar vad nästa blir?