• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FilipF

Sålde via Lifestyle till @FilipF
Supernöjd med affären. Inget krångel, snabba pengar över till mig och allmänt trevlig affär. Gör gärna affärer med Filip igen!

Gjorde ett F2F byte med FilipF. Allt var som beskrivet och ett mycket trevligt möte. Allt gott med andra ord.

Gör gärna business igen! Goodguy!

Gjort en bytesaffär på distans med @FilipF . Mycket trevlig dialog rakt igenom, snabb leverans och korrekt beskrivning av klockan.
Helt klart 100% goodguy och jag gör gärna affärer igen :)

Köpt av en vän till Filip och kan inget annat säga än att det var en väldigt trevlig upplevelse! Grymt bemötande från Filip och sedan säljaren. Fullkomlig GG i min bok

Sålde ett omega nato band till @FilipF
Oerhört trevlig kille, pengarna på
kontot inom nån minut för att sedan mötas upp för själva affären med en massa trevligt klocksnack på det. Rekommenderas varmt!

hoppas vi kan göra affärer igen :)

Köpt klocka utav Filip f2f, jättetrevlig kille och skulle göra om det alla dagar i veckan!! Filip åkte dessutom halva vägen för att mötas upp. 100% gg.

Tillbaka
Topp