• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

fin dresare

Jeppo

Breitling
Inte helt säker, jag måste kolla med säljaren i så fall. Öppnar inte själv. Återkommer.
Fick ingen mer info än att Juvenia hade ett eget patent på verk och det är detta som sitter i. det betyder ju inte att det är en variant som klarade patenten. men nyfiken blir jag. Tips på bra makare i sthlm som kan öppna och kolla?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Fick ingen mer info än att Juvenia hade ett eget patent på verk och det är detta som sitter i. det betyder ju inte att det är en variant som klarade patenten. men nyfiken blir jag. Tips på bra makare i sthlm som kan öppna och kolla?
Inte alltid urmakare har kunskapen eller intresset att bedöma om ett verk är in-house eller modifierat, men om du tar en bild efter att en urmakare har öppnat klockan kan vi säkert lista ut det här. :)
 
Topp