• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fin TAG.

Isodor

Audemars
Även om det är brist på TAG på detta forum så skulle jag vilja dela med mig av denna.

En modell som jag tycker är fin.

En calibre 360 som är limiterad till 500 ex, Roséguld och läderarmband.

Klockan är knappt använd..

Som finns även ett fel på denna, om ni kan finna det.
 

Bilagor

  • 360.JPG
    360.JPG
    241.9 KB · Visningar: 300

Isodor

Audemars
Re: Sv: Fin TAG.

_jonte skrev:
Många 5or där... Fake eller?


Haha, nej det är den inte. Den är köpt hos en urhandlare i Stockholm som direkt har beställt den från TAG.

Dessutom har den varit på service när den kom p.g.a var problem med kronografen.

Så, från att varit tillverkad, kontrollerad, till urhandlaren i Sthlm, till kund, som sedan skickade tillbaka den för åtgärd av problem, till urhandlare igen och sedan till kund, som hade den i 2 år innan han upptäckte felet.

Ganska intressant i mitt tycke.

Man har valt att ej åtgärda detta i hopp om att andrahand-priset skall bli högre.

Den är redan eftersökt på marknaden, modell i sig, då den är limiterad till 500 ex.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Haha. Jag tyckte att 55:an var lite väl långt ner först. Sen såg jag en till 55:a strax ovanför. :lol:
 
Topp