• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finnish Jo

Gör i skrivande stund en affär med @Finnish Joe. Han skickar innan betalning från Finland. Återkommer med hur allt gick till. :)

Edit: Efter problem med Postnord så fick jag min klocka och @Finnish Joe fick betalt.

Senast ändrad:
Har köpt en klocka av @Finnish Joe. Affären genomfördes till full belåtenhet, mycket trevligt och smidigt. Visst problem med frakten uppstod pga poststrejk i Finland men han löste det på ett bra sätt. Solklar GG!! :):)

Sålde/bytte en premium klocka till @Finnish Joe och allt flöt hur smidigt som helst. En trevlig och smidig affär rakt igenom samt väldigt trevlig person att ha att göra med, absolut en 100% GG som jag rekommenderar och gärna gör flera affärer med. Att skicka till/från Finland var inga problem alls. Perfekt! 👍😊

Handlat en klocka av @Finnish Joe
Mycket trevlig affär, klockan kom precis som beskrivet, och länken var fortfarande inplastad 🙂

100% Good guy och jag gör gärna fler affärer i framtiden!

Tillbaka
Topp