P
Philippe Stern
Guest
Aha, då är ju inte du medlem...
Jag har aldrig sagt att jag är medlem. Jag är rätt duktigt i golf dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, då är ju inte du medlem...
Mensas prov kan läras och brytas ned för att förstås bättre och därmed ge ett högre resultat. Sen är det klart man måste ha vissa grundförutsättningar för att nå upp till gränsen för medlemskap, men jag lovar att du inte skulle få samma resultat om du skrev flera gångerMan kan inte träna upp IQ. Det är inte högskoleprovet vi pratar om.
Vi skall alla här flytta hit (se bild nedan) så det är ingen risk.
![]()
Är TS medlem?
Ja? En liten klubb för vuxna människor som gillar tanken på att de är smartare än alla andra.Mensas stadgar är likadana i alla länder och har tre huvudsyften:
Att skapa stimulerande sammanhang för våra medlemmar
Att uppmuntra spridandet av kunskap om intelligens
Att underlätta för extraintelligens att komma alla människor till godo
Gillar att det är en regementsläkare "som vid idiotanstalt tagit kännedom av idioters behandling"Vi skall alla här flytta hit (se bild nedan) så det är ingen risk.
![]()
Ja? En liten klubb för vuxna människor som gillar tanken på att de är smartare än alla andra.
Lite som Jehovas Vittnen, fast de gillar tanken på att de är frommare än alla andra.
"Att underlätta för extraintelligens att komma alla människor till godo" är för övrigt en sjukt kul formulering som säger en hel del om din klubb.
Har ni medlemschiffer som i Fantomenklubben? Borde vara svårare att knäcka med tanke på era masterbrains.
En fantastisk fredagstråd det här. Tack.
Edit: Såg nu att du inte är medlem. Synd. Jag tror att du kan göra karriär där.
Låter rimligt. Jag antar att ditt engagemang här hos oss på KS är ett sätt att låta din "extraintelligens" komma alla människor till godo.Jag har inte sagt att jag inte är medlem.
Låter rimligt. Jag antar att ditt engagemang här hos oss på KS är ett sätt att låta din "extraintelligens" komma alla människor till godo.
Tror uppriktigt att du skulle få ut mer av ditt engagemang här om du lade lite mindre tid och energi på det sociala experimenterandet och lite mer på det som förenar resten av oss (dvs klockor om det inte framgått).Jag har heller inte sagt att jag är medlem. Gillar dock sociala experiment. Du vann. Igår vann en helt bunt när jag körde oväns psykologi för att få likes.
Det måste ha varit på mitt grundregemente trots det markanta avståndet mellan orter...Gillar att det är en regementsläkare "som vid idiotanstalt tagit kännedom av idioters behandling"![]()
Bedrövligt att en medlem i Mensa inte inser att denna tråd hör hemma i Lifstyle..
Kan vi inte prata om semlor istället?
Jag har heller inte sagt att jag är medlem. Gillar dock sociala experiment. Du vann. Igår vann en helt bunt när jag körde oväns psykologi för att få likes.
För att inte tala om fredagstacosen. GO!Let's dance kör igång och det blir tyst som i graven. Piggt gäng här. Not! Trevlig helg på er, dumskallar, idioter, mensianer och vanligt folk.
Jag ska lira där snart. Lovar att berätta efter det.Hur mår egentligen en klocka efter en stenhård drive på Barsebäck Golf & Country Club