• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

First Omega in Space aka FOiS

@Spincini , rally och cordovan strapsen, något du inhandlat inrikes? Om ja, vart? :) Eller har du våldat på 20mm straps?

Senast ändrad:
Strunta i mer straps nu, kom och köp länken istället som du får en bra deal på;)

Hehe, har ju redan länk på SMPn men börjar bli mer och mer sugen på att försöka få till nått byte, blir jag utan länk då och du har den kvar så hugger jag direkt. flera olika läder lär man ju ha till speedyn då den gör sig bäst på just läder

Osäker på om detta är rätt tråd men frågar ändå! Funderar starkt på att skaffa länk till min FOIS och har kikat in 1565/976. Har någon erfarenhet av denna länk? Sitter den bra eller skaver den och repar? Svårt att hitta passande bandstift?

Tack på förhand! :)

Osäker på om detta är rätt tråd men frågar ändå! Funderar starkt på att skaffa länk till min FOIS och har kikat in 1565/976. Har någon erfarenhet av denna länk? Sitter den bra eller skaver den och repar? Svårt att hitta passande bandstift?

Tack på förhand! :)
Hade en 1565 på min och den satt som en smäck. Kommer inte ihåg om jag hade något problem med bandstiften, tror inte det:)

74D8987C-0C82-4ED8-A71E-80ED9418FCB8.jpeg

Tillbaka
Topp