• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

fixoflex

ngstrm

Friends of KS
Har gjort ett byte med Fixoflex och kan bara rekommendera andra att göra affärer med honom. Väldigt trevlig kommunikation, korrekt beskrivning av klockan, samt väldigt tålmodig och vänlig trots att jag glömde att skicka med ett tillbehör till den klocka som gick till honom. 100% Goodguy.
 

billo

Cartier
Köpte en klocka från fixoflex. Klockan skickades rek samma dag som betalningen (swish) gjordes. Affären gjordes via PM och var väldigt enkel och smidig.

Klockan var i det skick som beskrevs i annonsen.
Den var väl inpackad, så de var ingen risk för skador.

Goodguy alla dagar.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Magrette Regattare 'Bronze' till Fixoflex. Snabb och trevlig kommunikation, supersnabb betalning och rask leverans (klockor som delbetalning). Precis så som man önskar att en affär ska fungera.:)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av Fixoflex. Mkt trevlig kontakt och dinkan kom väldigt väl packad i utlovat skick. 100% gooduguy!
 

Camo00

Patek
Sålde en Breitling till @Fixoflex.
Visste att han var kunnig och trevlig på forumet.
Nu vet jag att han är 110% Goodguy:
- Trevlig och smidig kontakt, beslutsam.
- Pengar blixtsnabbt in på kontot i förväg.
- Sen åkte han hela vägen hem till mig och hämtade klockan! :)
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Precis kommit tillbaka till jobbet efter ett mycket trevligt möte med denna herre! :) Köpte en klocka av mig, smidigt som tusan. 100% GoodGuy!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har sålt en 6694 till denne trevlige man. Betalning snabbt och utan konstigheter, att han uttryckte sig uppskattande om klockan gör bara saken bättre.100 % Good guy!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Seiko Pouge av Fixoflex, bra dialog, skick som beskrivet, snabb frakt och bra packat - good guy!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Lunchade idag med denna herre i samband med affär. En mycket trevlig och kunnig gentleman. Köpte en 5513 mfirst, hur smidigt som helst. Rekommenderar alla dagar i veckan.
 
Topp