• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fler än jag som hatar PayPal?

watchowner

Cartier
Jag har haft PayPal i många år utan problem till för ett år sedan. Jag fick ringa och maila dagligen i 1 månad !!!!!!!
Ständigt fick jag svaret att PayPal´s säkerhetssystem nekade betalning. Till slut löste sig allt efter många telsamtal med Irland.
Tänkte att nu skiter jag i det här - jag slutar handla på Ebay. Handlat betydligt mindre eftersom jag blev så förbannad på allt strul.
 

rogart-63

Patek
Nån som blivit nerstängd p.g.a för stora penningtransaktioner . Jag hade överskridit nån gräns på €1800 under förra året och då misstänks man för penningtvätt :mad:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nån som blivit nerstängd p.g.a för stora penningtransaktioner . Jag hade överskridit nån gräns på €1800 under förra året och då misstänks man för penningtvätt :mad:

Nope. Men några hundra tusen har farit fram och tillbaka på det där PayPal kontot i år för min del.. men jag har hört talas om det förr.. Har du bekräftat kontot/kortet genom att verifiera genom den kod som kommer på ett kontoutdrag för 15kr.. pengarna sätts tillbaka då det är bekräftat.. Tror det hela blir löst då.
 

Peddjy

Cartier
Har inte heller haft några problem. Använt i ca 8 års tid. Fungerar bra tycker jag, speciellt då det är kopplat till Eurobonus kortet. Så då lyckas man få ett gäng poäng också på köpet!
 

rogart-63

Patek
Nope. Men några hundra tusen har farit fram och tillbaka på det där PayPal kontot i år för min del.. men jag har hört talas om det förr.. Har du bekräftat kontot/kortet genom att verifiera genom den kod som kommer på ett kontoutdrag för 15kr.. pengarna sätts tillbaka då det är bekräftat.. Tror det hela blir löst då.

Bytte kort nyligen till Mastercard från Visa . Ingen särskild anledning :Det bara damp ner ett nytt mastercard då det gamla Visa kortet hade gått ut .Gjorde precis så då . Det löser sig säkert men lite konstigt .
 

rogart-63

Patek
Nu vet jag varför. Jag byte kort och stängde mitt Visakortnummer knutet till paypal. Jag avslutade det kontot. Får man tydligen inte göra.
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Mitt konto blir låst hela tiden. Anledningen är att jag måste använda VPN i Kina som gör att jag loggas in via antingen hong kong, usa eller nått annat land! Försökt förklara det för Paypals Kundservice men det verkar inte gå fram..
 
Topp