• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Flera olika g-shocks

Fujoor

Patek
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
1. GW-5000 plus reserdelar - 2000 kr
2. SÅLD!
2xRangeman (läs beskrivning) - 2000 kr
3.
DW-5035 (med GW-5000 gummi) -1500 kr
4. SÅLD!
DW-5000 mod (med GW-5000 gummi) - 1300 kr
5.
GW-m5610 (med GW-5000 gummi) - 1000 kr

Frakt: Skicka hem/ombud: 60/74 kr, rek: 130 kr

Betalning med Swish. Byten ej intressanta i dagsläget. Ingen retur. Skicka lätt är ej försäkrat, medan rek är försäkrat. Tar ej något ansvar för oförsäkrat.
Skickar gärna flera ihop. Jag bör ha lådor och pappkartong till dom flesta. Är du intresserad så går jag igenom mina lådor. Har du bättre fraktförslag så skriv, det var längesen jag skickade något.

1. GW-5000 + reservdelar (oanvända)
DSC_0009.jpg

IMG_3001.jpeg


2. Två Rangeman moddar. En negativ grön som har fått positiv display. En Negativ som har fått röda kläder. Jag fick aldrig barometern att fungera efter modden. Jag kanske har pajjat kretsen eller så är jag bara klumpig och inte vet hur man sätter ihop dom. Den röda har tidigare fungerat men batterit har dött. Har lagt den i solen någon dag eller två men fick inte igång den. Den kanske behöver ett nytt uppladdningsbart batteri. Alltihop i gott utvändigt skick. Bägge två säljes ihop för 2000 kr för den som orkar meka och få igång dom.
DSC00128.jpg


3. En DW-5035 med GW-5000 band.
DSC00230.jpg


4. DW-5030 ihopplock. Köpt boett och stoppat i en skarp MW modul. Rätt bezel för modulen men är satt på en mjukt GW-5000 gummi. Råkade sätta i fel bezel skruvar (screwbacks har större). Har själv inte lyckats skruva ut dom (men det kanske går?). Ser utvändigt vackert ut iaf.
DSC09456.jpg

DSC09469.jpg


5. En helt vanlig GW-m5610 med gw-5000 gummi.
DSC00136.jpg
 
Senast ändrad:
Topp