• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fluffy67

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Här är det fritt fram att skriva om era erfarenheter i kontakten med mig.

Med vänliga hälsningar
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en äldre Seiko av @fluffy67
Snabb och bra kommunikation, super snabb på att skicka klockan som senare när den väl var framme uppfyllde mer än väl alla förväntningar.

100% goodguy i min bok.
 

JDH

Cartier
Köpte igår en Seiko SRPA21 av @fluffy67.
Idag kunde jag hämta ut den på Posten.
Mycket bra skick och beskrivningen matchade klockan perfekt.
Supersmidig affär!
100% goodguy!
 

klister

Breitling
Köpt en riktigt trevlig oversized, vintage Tissot av @fluffy67. Exemplariskt skött, snabba svar, trevligt bemötande och en riktigt helylle kille. Klockan var nog i bättre skick än vad beskrivningen sa!
 

MickeJ

Panerai
Jag har sålt både klocka och band till fluffy67. Mycket trevlig och smidig att ha med att göra. 100% goodguy i min bok, rekommenderar gärna. :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Genomförde en smidig försäljning f2f med fluffy67 som mottagare av min Speedy. Inga problem, snabba puckar och väldigt trevlig medlem. Gärna igen! Tack och 100% Goodguy!
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Köpt en Tudor av fluffy67 , en smidig och snabb affär via distans, välpaketerat och enligt beskrivning. Handlar gärna av han igen.
Tack!

100% GG
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en GS till @fluffy67 via F2F (min far lämnade över klockan då jag inte hade möjlighet :)) En otroligt trevlig affär rakt igenom med en härlig konversation och ett mycket seriöst bemötande. Helt klart 100% Goodguy och jag gör väldigt gärna affärer igen!
 

Vantheman

Cartier
Köpte en klocka av Fluffy67 & är supernöjd. Härligt bemötande och en bra affär rakt igenom. Klockan skickades smidigt och var packad säkert. 100%.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka till @fluffy67 på distans - Snabb betalning, bra och effektiv kommunikation samt direkt återkoppling! Rekommenderas varmt!

100% goodguy!
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Återigen haft nöjet att göra affär med @fluffy67
Denna gång en Omega Railmaster via en köp annons.

Snabbt och smidigt, samt så lämnades klockan av hos 3:de part.

110% GG

Gör mer än gärna affär igen
 
Topp