• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fortis Professional Flieger Chronograph *Prisreduktion*

ironcastle

Patek
2-Faktor
Fortsätter att rensa i klocklådan. Nu en mycket fräsch och välhållen Fortis från 2009. Inte mycket använd och mycket sparsamma uttryck för det lilla bruk som varit. I mycket fint skick helt enkelt. Valjoux 7750. Servicehistorik okänd, men den visar ej några tecken på att behöva servas. Går mycket bra och nollställer definitivt som den ska, utan krav på dubbeltryck och annat. Lätt och faktiskt den skönaste länken jag upplevt. Mycket följsam mot handleden. Alla länkbitar finns med liksom papper, instruktionsbok och läderbox (tror jag). Den mäter 40 mm i diameter plus knapparna med utstick om ca 5 mm. Höjden är 14 mm. Länkens bredd 20mm.

Pris: 10.000 :) 10.800 SEK ink rek. Nytt idag är över 20k.
Kan mycket väl tänka mig byten i motsvarande prisklass. Gärna kronograf. Önskar motsvarande skick. Skulle gärna byta mot Sinn i något utförande. Eller som dellikvid vid byte upp mot Speedmaster. Kom gärna med förslag!
IMG_7088.JPG
IMG_7090.JPG
IMG_7091.JPG
IMG_7092.JPG
IMG_7093.JPG
 
Topp