• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FOTOTÄVLING! (Vi har en vinnare!!!!!!)

Fifflio

Silver
Eftersom jag blev det 40 000 inlägget här på KS så vann jag därmed ett Natoband, men eftersom jag är dålig på att använda Nato så tänkte jag att jag kunde göra en liten tävling av det här.

Tävlingen går alltså ut på att ta EN fin bild på din klocka och posta i denna tråden, du får redigera bilden i PS och göra precis vad du vill med bilden.

Den bästa och som jag tycker är den finaste/roligaste/coolaste bilden belönas med detta Natoband som jag mätt till (22 mm tror jag) med ett dåligt måttband.

Tävlingen pågår till imorgon klockan 19.00. Och vinnaren presenteras imorgon någon gång under kvällens gång.
IMG_6144_zpsdf3f3d19.jpg

Re: FOTOTÄVLING! Vem vill bli en vinnare;)?

Det var inte meningen att du skulle visa bilden innan så jag tar bort den!

Har bara fått två bidrag, fler önskas!

Det här är väl en fristående tävling från den "Officiella fototävlingen", eller har jag fel? :)

Viggen skrev:
Det här är väl en fristående tävling från den "Officiella fototävlingen", eller har jag fel? :)

Ja detta är en helt fristående tävling ! Och det är bara att posta en bild som du vill tävla med ! :D ! Sedan avgör jag imorgon vem som har vunnit ! :D!

Fifflio skrev:
Viggen skrev:

Ja detta är en helt fristående tävling ! Och det är bara att posta en bild som du vill tävla med ! :D ! Sedan avgör jag imorgon vem som har vunnit ! :D!

Jag hade postat en bild, men ledningen envisas att cencurera mina bidrag hela tiden. ;) :lol:

Nytt försök..... :)

Bilagor

• Hot.jpg
    Hot.jpg
    119.2 KB · Visningar: 565

Viggen skrev:
Fifflio skrev:
Viggen skrev:

Jag hade postat en bild, men ledningen envisas att cencurera mina bidrag hela tiden. ;) :lol:

Nytt försök..... :)
Haha nu får propagandaministern lugna sig och låta folket posta haha;) det är väl för att du inte postade rolex han tog bort det!;) tack för bidraget, snyggt! Men för att vi ska ha en tävling av detta måste fler bilder in, posta på nu folket! :D!

:mrgreen: ingen chans mot era Fina bilder men slänger in denna iaf haha!!
20130131_181612.jpg

Här är mitt bidrag :)

Bilagor

• Cancun-Scuba-Diving1H.jpg
    Cancun-Scuba-Diving1H.jpg
    108.1 KB · Visningar: 267

Efter att ha sett de bidrag som hittills kommit in så känns det rätt onödigt att ens komma med ett bidrag. :eek: Men men jag blev i alla fall rätt nöjd med bilden som jag knäppte på min PO nu ikväll. :lol:

Bilagor

• IMG_42472.jpg
    IMG_42472.jpg
    161.3 KB · Visningar: 270

Sista dagen för tävlingen så skicka in din bild nu! Tävlingen avslutas ikväll kl 19.00!

Snygga bilder boy's! Bidrar med en gammal instagrambild som jag gillar.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    347.6 KB · Visningar: 223

Eftersom det kom in massor med många fina bidrag så var det inte lätt att ta ut en vinnare, men efter en lång överläggning så kom jag fram till att David var den som tog hem priset med sin blöta rolex:D

Grattis David!!!

PM:a adress så är natobandet påväg till dig!

David skrev:
Camo00 skrev:
Eftersom Viggen postar en gammal bild gör jag också det! :D

Eftersom Camo00 skvätter gör jag också det!

130212-Explorer-Wet_zpsafc7a044.jpg

Grattis David! Jag tippade faktist på att din bild skulle vinna :)

Tillbaka
Topp