• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

fplteknikern

Gjort en affär med @fplteknikern i det högre mellansegmentet och mötte upp hans bror för att genomföra affären i huvudstaden. Lika trevliga båda två och smidig betalning, funkade klockrent:)

Sålde en Squale till gentlemannen här, riktigt smidigt och enkelt! Rekommenderas till 100%. Tack för en bra affär !

Köpte en klocka på distans, slutade med att han lämnade den till min kollega i Sthlm som bekräftade att allt var grönt o jag swishade och vi kunde smidigt lösa logistikproblemet.
Helt igenom en bra säljare! :)

Löpte gamingdator av fplteknikern - allt så smidigt och trygg som man kan önska - snabbt skickat och föredömligt packat
Sann GG i min bok.

Sålt en fin Datejust till @fplteknikern.
100 procent från start till mål.
Rak och trevlig kommunikation utan krusiduller. Kom och köpte klockan hos mig , en rätt igenom trevlig affär med gott klocksnack. Rekommenderas👍🏻

Sålt en klocka i högre prisklass till @fplteknikern. Säker, trevlig och enkel affär som föregicks av riktigt trevliga samtal. 100 % GG

Alltid trevligt när en klocka hittar ett nytt hem på KS!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp