• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Främsta multifunktions dinkan.

K-S

Rolex
2-Faktor
Även Hamilton har en med liknande uppsättning displayer. Dessutom snyggare än Raymond.
H64554131_7.png

http://www.hamiltonwatch.com/collection/khaki/aviation/flight-timer-quartz
Schysst ändå, Hamliton har bra prissättning men inte direkt premium, RW är inte heller särskilt premium iofs..
 

corbendallasx

Friends of KS
HAHHAHAA, OUPS!
Om du med premium räknar märken som "ger status" så har du rätt. Men då får du nog lyfta blicken en bra bit norr om 10k och så värst många funktioner får du nog inte heller.
Om du inte lyckas få tag på den här:
MRGG1000RT-1A.jpg

En G-shock för endast 6.000 USD :) Den har en premium prislapp i alla fall.
http://www.g-central.com/mrgg1000rt-1a-the-most-expensive-g-shock-ever/
Sjukt cool klocka dock och så multifunktion du kan få.
TS kan väl ha fler betydelser, Twisted Sister till exempel !
:D
 

K-S

Rolex
2-Faktor
HAHHAHAA, OUPS!
Om du med premium räknar märken som "ger status" så har du rätt. Men då får du nog lyfta blicken en bra bit norr om 10k och så värst många funktioner får du nog inte heller.
Om du inte lyckas få tag på den här:
MRGG1000RT-1A.jpg

En G-shock för endast 6.000 USD :) Den har en premium prislapp i alla fall.
http://www.g-central.com/mrgg1000rt-1a-the-most-expensive-g-shock-ever/
Sjukt cool klocka dock och så multifunktion du kan få.

:D

Njae, där e du nog småfel ute, skrev från 10-85.000. Man hittar lätt en SS Skydiver för runt 10K så även en beggad aerospace....
 

PCB

Audemars
Breitling och tag heuer gör helt rätt att hoppa på tåget,
Tycker om märken som inte är rädda för lite utveckling,
 

corbendallasx

Friends of KS
Njae, där e du nog småfel ute, skrev från 10-85.000. Man hittar lätt en SS Skydiver för runt 10K så även en beggad aerospace....
Ja, men dom har du redan nämnt i trådstarten så dom räknade jag inte med. Jag menade utöver dom så det närmaste multifunktion du kommer verkar vara kronograf :)
Det är inte som att Vacheron eller Patek skulle få för sig att göra en Ana/digi-klocka är min gissning :)
Men det vore kul om det dök upp något oväntat ur i tråden.
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Ja, men dom har du redan nämnt i trådstarten så dom räknade jag inte med. Jag menade utöver dom så det närmaste multifunktion du kommer verkar vara kronograf :)
Det är inte som att Vacheron eller Patek skulle få för sig att göra en Ana/digi-klocka är min gissning :)
Men det vore kul om det dök upp något oväntat ur i tråden.
Agreed, dock vill jag nog inte se dem göra något digi...
Men diskussionen var främst att folk skulle få ruta kring vilken de faktiskt ansåg vara bäst och mest premium...
Den absolut svalaste av dem alla kommer nedan, all gold Breitling Emergency.
 
HAHHAHAA, OUPS!
Om du med premium räknar märken som "ger status" så har du rätt. Men då får du nog lyfta blicken en bra bit norr om 10k och så värst många funktioner får du nog inte heller.
Om du inte lyckas få tag på den här:
MRGG1000RT-1A.jpg

En G-shock för endast 6.000 USD :) Den har en premium prislapp i alla fall.
http://www.g-central.com/mrgg1000rt-1a-the-most-expensive-g-shock-ever/
Sjukt cool klocka dock och så multifunktion du kan få.

:D
Riktigt fet!
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Den där är så "over the top" så det blir mest för mycket tyvärr, men det är så med mycket Breitling gör i mitt tycke.
Den har inget att hämta mot den här ju:
Den här är så oväntat för mycket så det blir skoj och fräckt. I min mening då :)
(Oblygt stulen ifrån Officiella Casio-tråden)
Njaaa casio e inget jag går igång på. Föredrar breitlingen :cigar:
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Förstod nästan att det var nån i 900-serien men den fanns inte ens med i arkivet på Sinn.de så det verkar vara en ovanlig pjäs. Limiterad till 250 exemplar ser jag nu när jag vet vad modellen heter. Den får man hålla ögonen öppna efter. :)
Ja, den springer man inte på varje dag, inte varannan heller:)
 
Topp