Wish granted.Skulle det vara möjligt att fixa så man kan sortera på köpes respektive säljes. På samma sätt som man kan i "vanliga" köp och sälj.
@daviden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wish granted.Skulle det vara möjligt att fixa så man kan sortera på köpes respektive säljes. På samma sätt som man kan i "vanliga" köp och sälj.
@daviden
+1Alltså, va fan! Förbud köpes. Förstör en annars trevlig avdelning på grund av alla snikna människor.
Jag tar åt mig. Funderade på att lägga ut mina favorig kalsonger för en hundring... Men men.Vissa annonser håller riktigt låg klass just nu. Skjortor och jackor för 200-400 kr. Tror inte tanken var att detta skulle bli ett nytt Tradera. Hoppas fan folk skärper sig och lägger ut saker som gynnar medlemmmarn och inte enbart sig själva.
Håller iofs med att det är få grejer som faller mig på läppen. Men vad tänkte du för inriktning då? Något mer fashionabelt? Tema kläder från Rose&Born? Bara skor med randsömnad? Det är säkert många som har annan smak än en annan. Ska prislappen användas som ett exempel för "låg klass"?Vissa annonser håller riktigt låg klass just nu. Skjortor och jackor för 200-400 kr. Tror inte tanken var att detta skulle bli ett nytt Tradera. Hoppas fan folk skärper sig och lägger ut saker som gynnar medlemmmarn och inte enbart sig själva.
Lägg ut dem för det sjudubbla så ska du se att det går hem på Östermalm.Jag tar åt mig. Funderade på att lägga ut mina favorig kalsonger för en hundring... Men men.
Lovar bot o bättring.
Håller iofs med att det är få grejer som faller mig på läppen. Men vad tänkte du för inriktning då? Något mer fashionabelt? Tema kläder från Rose&Born? Bara skor med randsömnad? Det är säkert många som har annan smak än en annan. Ska prislappen användas som ett exempel för "låg klass"?
Eller ska man bara lägga ut prylar "som gynnar andra" så blir det ju lätt dött här.
Behöver vi verkligen köp- & säljannonser för prylar som helt saknar klockanknytnig här på KS? Jag skulle inte sakna de annonserna en sekund och jag skulle inte tillbringa mindre tid inloggad här även om det inte såldes begagnade skor, jeans jackor o liknande här.....
Behöver vi verkligen köp- & säljannonser för prylar som helt saknar klockanknytnig här på KS? Jag skulle inte sakna de annonserna en sekund och jag skulle inte tillbringa mindre tid inloggad här även om det inte såldes begagnade skor, jeans jackor o liknande här.....
Tråkigt beteende att lägga ut dom dagarna efter dom släpps till ett riktigt osmakligt pris här på KS. Håll dig till blocket @viktorm@viktorm @Denke Ok att ha budgivning på lifestyle?
https://klocksnack.se/threads/adidas-yeezy-boost-350-v2-eu-43-1-3-us-9-5.61007/
Som dessutom verkar kosta 2199 nya...Wow! 6000 för ett par skor (det är skor?) som ser ut som en kusin till Lillstrumpa och Syster Yster.
Wow! 6000 för ett par skor (det är skor?) som ser ut som en kusin till Lillstrumpa och Syster Yster.
@viktorm @Denke Ok att ha budgivning på lifestyle?
https://klocksnack.se/threads/adidas-yeezy-boost-350-v2-eu-43-1-3-us-9-5.61007/
Jag har också sålt några så, men på ett sneakers forum. På den tiden köpte folk skor för att dom samlade. Nu köper bara folk för att sälja vidare dyrt direkt.Jag har sålt ett par använda fotbollsskor för 10.000 kr som kostade 1500 kr nya... Det finns köpare till allt, det gäller bara att hitta rätt köpare. Och sälja rätt grejer
Värt att tillägga är också att du blev kontaktad & erbjuden den slanten - utan att skiten ens fanns ute till försäljning.Jag har sålt ett par använda fotbollsskor för 10.000 kr som kostade 1500 kr nya... Det finns köpare till allt, det gäller bara att hitta rätt köpare. Och sälja rätt grejer