Laddar...
Nymansur

Frågor om klockia

Diskussion i 'Diskussion' startad av SPPIZY, 18 augusti 2019.

1. SPPIZY
    Trådstartare

SPPIZY Plast

hej alla jag har kollat lite på certina och har hittat ett par hemsidor, men det jag undrar om någon har erfarenhet av klockia och ifall de är bra :)

2. Björn Boett

Björn Boett Brons

Från:
    Örebro
    Hej! Skoj, jag har själv en uppsjö Certinaklockor, vad kikar du på för klocka? Till din fråga, har handlat ett par gånger från klockia och aldrig haft några bekymmer. Har du läst om missnöjda kunder? /Björn

3. Jimmy042

Jimmy042 Guest

Klockia är riktigt bra! Trevliga och bra service

4. Elias.A

Elias.A Tantal

Från:
    Stockholm
    Har själv aldrig handlat från klockia men har bara hört bra ifrån dom från andra som har köpt

5. jappel

jappel Titan

Köpte min Certina ds action från klockia, fungerade bra:)

6. SPPIZY
    Trådstartare

SPPIZY Plast

Kul att höra att alla har haft bra upplevelse med dem, undrade dåck hur de har råd att sälja samma klockor som andra säljer för billigar./tack

7. Moilis

Moilis Tantal

Från:
    Stockholm
    Lägre overhead kostnader? Inte samma krav på marginaler? Förmodligen en blandning av flera anledningar

8. Remofflan

Remofflan Platina Friends Of KS

Från:
    Västergötland
    Handlat flertalet ur därifrån, företrädesvis Tissot, Seiko och Casio. Väldigt bra, snabba leveranser och trevlig service. Rekommenderas!

9. TobiasD

TobiasD Diamant Friends Of KS

Köpt flera klockor därifrån. Fungerar utmärkt och servicen är top notch :)

10. Stefan S

Stefan S Guld

Från:
    Göteborgstrakten
    Köpte några Hisch-band på Black friday. Ett var felsytt och jag ville få det utbytt, det var inget tjafsande alls från dom utan dom skickade ett nytt efter jag skickat tillbaka det.

11. Laplander

Laplander Tantal

Också nyttjat Klockia några gånger, inga problem. En Certina jag beställde där hade en visare monterad en halvtimme fel, men det löste dom smidigt.

Senast ändrad: 18 augusti 2019
  12. Goose

Goose Tantal Friends Of KS

Köpt från Klockia många gånger. Alltid fungerat perfekt. Snabb och hjälpsam kundservice dessutom. En riktigt bra e-butik helt enkelt.

Mollstedt