Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl bra Kettil! Tycker oftast det är väldigt tramsigt när man håller på bleka hit och dit. Låt klockan vara som den
är skapt
Håller med om det även om jag skrev innan att det skulle passa fint med ett blekt insert .Det var innan jag visste att det var bakelit i inserten och att detta inte bleks . Däremot om nu nån annan klocka är riktigt möglig och saknar insert .Och du sätter ditt ett nytt fint insert .Ser inte det konstigt ut då ? Eller lyfter det ?
Inte från frankrike, måste ha missat dem. Skinnato funkar nästan aldrig, om det inte är singulars dvs. De är mysiga.Kul val och härligt sleten. Hittade du den inom EU eller sökte du dig längre bort?
Har sett en hel del av dessa sköningar dyka upp i frankrike på sistone så därav min fundering.
Ett skönt slitet skinn nato skulle sitta som ett smäck den dagen du tröttnar på länken
Må så gott i värmen.
Är la ingen bakelit där inte?
Rätt bra tycker jag. Tyvärr rätt nyligen polerad dock. Korrosion under vridringen men annars helt ok.Läckert. Hur är den i boetten?
Nej!Aurum! Den skulle göra sig bättre med glasringen
Det är en vanlig billig 19 mm länk från 66. Står 57 på ändlänkarna.Grattis till en härligt möglig SM300!
Jag gillar oysterlinken till klockan, ger ett tooligt och tufft uttryck.
Vad är det för länk och ändlänkar, verkar passa riktigt bra mot boett och bandhorn?
Är la ingen bakelit där inte?
Visa! Trode de var som Zenithens gjorda i aluminium? Macro!Jodå...
Visa! Trode de var som Zenithens gjorda i aluminium? Macro!
Mögligt! Ska bli kul att se hur den ser ut när du bytt glas!
Bra ersättare till POn.
Tack! Kul men farligt. Trivs du med den välanvända ståldinkan?Mögel har blivit roligt, grattis Aurum.
Mycket bra, tack!Tack! Kul men farligt. Trivs du med den välanvända ståldinkan?