Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På avataren tycker jag mig kunna skönja två klockor !!??Jag kan inte logga in på photobucket. Så ni får nöja er med vetskapen om att jag har en klocka på mig idag...
Hej JesperO, missade unboxingen på bild nr 1, posta gärna den i reprisvaknade med denna på armen
![]()
![]()
bytte till den här som jag pimpade igår med nato
![]()
Riktigt fin bild där!Julslips idag.
![]()
Och där spräckte vi 100 gränsen! Bra jobbat KSare!Julslips idag.
![]()
Tackar! Gubblingdinkan gör det definitivt. Floridas svar på gubbsafirsub.Hope you are enjoying Florida, my good sir!Aurum
Tackar! Gubblingdinkan gör det definitivt. Floridas svar på gubbsafirsub.
Fredagstråden rules!! Civil olydnad när den är som bäst..Började dagen med Secret Santa Casion och slutar dagen med Stålfisken!
![]()
Det bästa med dagens tråd är att ingen gnällt,skällt,klagat på att det inte var jag som var uppe med tuppen och startade den
Ha det gött!!
Nope, blev lurad i dryckesdisken.